Elektronický obchod DeCe COMPUTERS s.r.o.

Mini Lynx EET pokladna
Prodej, instalace a zaškolení u zákazníka
Připravíme Vás na EET
s námi jste v pohodě
EET Pokladní systém Lynx
Pokladní EET systémy na klíč včetně instalace u zákazníka
Pokladní řešení EET Pokladny
Různé řešení dle potřeby zákazníka

DeCe Novinky

QR platba Faktura DeCe COMPUTERS s.r.o. QR platba

Aplikace DeCe SKLAD, DeCe HOTEL a DeCe ÚČTO nově umí na fakturu vytisknout QR kód. Zákazník, který tuto fakturu obdrží, už nebude muset složitě přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje, když bude chtít fakturu zaplatit. Stačí vyfotit QR kód z faktury chytrým telefonem a platební příkaz v bankovní aplikaci se vyplní automaticky.

 

QR Platba je zdarma

QR Platba není produkt jedné banky. QR Platba je standard. A aby se standard mohl šířit a rozvíjet, musí být přístupný veřejnosti pro komentáře a review. To, jak QR Platba funguje, se může dozvědět kdokoli. Žádná registrace. Žádná licence. Prostě open-source. Zadarmo.

 

QR Platba je snadná

Standard je navržen tak, aby jej kdokoliv dokázal zahrnout do svého systému. Tvůrci software pro tvorbu faktur i ostatní vystavovatelé faktur, e-shopy, organizace a finanční instituce jej dokáží bleskově a levně implementovat. Neexistuje překážka pro to, aby se QR platba šířila světem.

 

QR Platba je pro lidi

Smartphony jsou dnes běžnou věcí - vlastní je více než 30% populace a jejich penetrace trhem rok od roku roste. QR Platba byla založena s jednoduchou vizí: Usnadnit provádění plateb z těchto zařízení a zjednodušit tak lidem život tím, že nebudou muset platební údaje přepisovat ručně.


 

Elektronická evidence tržeb

Zakoupením aktuální verze software DeCe automaticky získáváte upgrade obsahující Evidence elektronických tržeb.

Od začátku roku 2016 bude v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Elektronická evidence tržeb je moderní systém rychlé komunikace mezi podnikateli a Finanční správou ČR.

Kdo
Povinné subjekty, kterým bude uložena povinnost evidovat tržby:

  • právnické osoby s podnikatelskou činností
  • podnikající fyzické osoby pokud platí (nebo mají platit) daně v České republice.

Zavedení zákona bude postupné: Nejdříve osoby poskytující stravovací a ubytovací služby (navrhujeme snížení sazby DPH na 15% ), pak osoby pod nikající v maloobchodě a velkoobchodě, postupně další obory s významným podílem hotovostních transakcí.

Kdy
Cílem je spustit systém elektronické evidence tržeb v roce 2016, a to postupně. Souběžně se startem EET navrhujeme snížení DPH u stravovacích služeb z 21% na 15%.

  • 1. vlna - osoby poskytující stravovací a ubytovací služby
  • 2. vlna - osoby podnikající v maloobchodě a velkoobchodě
  • následně - po zvážení a vyhodnocení situace následně postupně dojde k začleňování dalších podnikatelů přijímajících platby v hotovosti.

Co je Elektronická evidence tržeb:
Elektronická evidence tržeb je moderní systém rychlé komunikace mezi podnikateli a finanční správou. Každá hotovostní či karetní tržba obchodníka je v okamžiku zaplacení opatřena unikátním kódem a online zaevidována v centrálním datovém uložišti. Evidují se platby v hotov osti, včetně prostředků představujících peníze (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem a platby stravenkami či šeky. Případné podvodné jednání obchodníka je pro daňovou správu i zákazníka snadno rozpoznatelné.

Jak elektronická evidence tržeb funguje:
Podnikatel inkasuje platbu a zařízení (pokladna, PC, tablet, mobil,… ) zašle datovou zprávu o transakci ve formátu XML finanční správě. Ze systému finanční správy je během sekundy zasláno potvrzení o přijetí s unikátním kódem účtenky. Podnikatel vytiskne účtenku (včetně unikátního kódu). Zákazník převezme účtenku. Evidenci dané tržby si zákazník může ověřit prostřednictvím webové aplikace finanční správy.

Co když?
Přehled možných komplikovaných situací a jejich řešení.

  • Co když nejde internet?

V případě, že nepůjde odeslat účtenka on-line z důvodu krátkodobého výpadku spojení, může podnikatel vydat účtenku bez unikátního čísla přiděleného Finanční správou. Podnikatel pak musí odeslat údaje o této transakci serveru Finanční správy bezprostředně po obnovení spojení, nejpozději do 48 hodin od uskutečnění transakce.

  • Co když nebude k dispozici vůbec žádné internetové připojení?

Pokud nelze dlouhodobě evidovat tržby elektronicky s pomocí internetového připojení k síti (např. stánek s občerstvením či suvenýry v horách bez možnosti jakéhokoliv internetového připojení), může správce daně po ověření této skutečnosti udělit individuální výjimku z on-line evidence tržeb. V takovém případě bude mít podnikatel nadále povinnost vystavovat účtenky, avšak data o těchto účtenkách může odesílat jednou za 5 dnů.

  • Co když spadne spojení během transakce?

V případě výpadku na straně systému Finanční správy nebo jakékoliv chyby sítě vzniká podnikateli povinnost zaregistrovat tržbu nejpozději do 48 hodin.. Pokud delší dobu nebudou fungovat servery Finanční správy a podnikatel tedy evidovat nemůže, nebude mu udělena žádná pokuta, ani když díky tomu 48hodinovou lhůtu nedodrží.

  • Co když udělám chybu na pokladně a budu muset provést storno?

Informace o stornu bude odeslána do systému Finanční správy stejným způsobem jako informace o tržbě, jen jako mínusová položka – provést storno je samozřejmě možné.

Zdroj: http://www.financnisprava.cz


 

 Roadshow-ACER

Rok se s rokem sešel a dne 27. 04. 2015 se v budově Krajského úřadu Ústeckého kraje konala další zajímavá Roadshow pro školy.

Tento rok jsem měl to potěšení prezentovat naší společnost DeCe COMPUTERS s.r.o. pod záštitou společnosti Acer Czech Republic s.r.o.

Moje prezentace se zaměřovala na nové modely notebooků značky Acer. Stěžejní byly Acer Aspire R14 a Acer Aspire V15 Nitro.

Velice si vážím kladných ohlasů pedagogů na dodané tablety v letošním roce naší společností DeCe COMPUTERS s.r.o. v rámci projektu Investice do rozvoje vzdělávání.

Jménem společnosti DeCe COMPUTERS s.r.o. děkuji generálním partnerům za pozvání a budu se těšit opět příští rok na shledanou.

Pavel Soukup


 

Acer Extensa 15

Extensa 2508 je tenký a lehký 15,6" notebook, s výdrží na baterie až 7 hodin. Nabízí matný displej, numerickou klávesnici i HDMI konektor pro rozšíření pracovní plochy. Ideální pro studenty i malé kanceláře.

Acer Extensa 15 (EX2508-C3CG) - Windows 8.1 with Bing - Intel® Celeron® quad core N2940 - 4 GB DDR3 LV - 500 GB HDD - DVD-Super Multi DL drive + M-DISC ReadyTM drive - 15.6" HD Acer ComfyView LED LCD – Wifi + BT - 1year McAfee LiveSafe

Acer Extensa 15 (EX2508-P272) - Windows 8.1 with Bing - Intel® Pentium® quad core N3540 - 4 GB DDR3 LV - 1000 GB HDD - DVD-Super Multi DL drive + M-DISC ReadyTM drive - 15.6" HD Acer ComfyView LED LCD - Wifi + BT - 1year McAfee LiveSafe

Acer Extensa 15 (EX2508-P9S6) - Windows 8.1 with Bing - Intel® Pentium® quad core N3540 - 4 GB DDR3 LV - 500 GB HDD - DVD-Super Multi DL drive + M-DISC ReadyTM drive - 15.6" HD Acer ComfyView LED LCD - Wifi + BT - 1year McAfee LiveSafe

Ferraty

31.7.2014 se desítka odhodlaných nadšenců z firem DeCe COMPUTERS a DeCe CONSULT vydala na Pastýřskou stěnu. Odměnou této absolvované ferraty byl netradiční výhled a zápis do stěnové knihy.

Děkujeme za vybudování této via ferraty v Děčíně.
Pavel Soukup

Pokladní systém LYNX

LYNX baner

Kerio certified partner

kerio

 Kerio ConnectKerio Control,

Kerio OperatorSamepage

Stormware Pohoda

Pobočka Ústí nad Labem

DeCe COMPUTERS Ústí nad LabemObjednejte nebo vyzvedněte
své zboží na pobočce
v Ústí nad Labem.

pan Martin Žižka
Mobilní telefon 777719204
Pevná linka 475220547

Těšíme se na Vás.

ACER Synergy Partner GOLD

Acer logo Synergy gold

KONICA MINOLTA

premium partner

HP partner

Business Partner Insignia

DeCe software získal ocenění

QR Platba

qr

 Naše programy nyní nově

generují kód pro QR platbu

CookiesAccept

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Používáním tohoto webu s tím souhlasíte, děkujeme.

OK